10. oktober 2016

Singlet-prosjekt

Nå nærmar det seg. Eg lagar eit prøveplagg av fleece for å teste mønsteret eg laga av ein treningssinglet.
Enno ser det ganske bra ut, og den sit faktisk godt! Varm er den også, så kanskje blir den meir enn berre prøveplagg??
(dette er forresten testinnlegg nr.2 - publisert vha blogger-appen. Jaja me får nå sjå høss dette gjeng).


Oppdatering via PCen 11.oktober 2016:

Innlegget blei ok, men bildet eg la til via Blogger-appen gjekk det ikkje an å redigere på førehand, dvs det blei publisert i originalformat, og sidan det var eit ganske stort bilde, så hang det utover innleggsramma.


Dette endra eg nå i etterkant, men her tok eg bilde av høss det blei sjåande ut FØR redigering:

Ja.
Då veit eg det.


Blogger-appen kunne nok bli bedre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar