1. september 2015

Då var det gjort.

Jepp - nå er det gjort.
Ny blogg - igjen.

Dette er faktisk blogg nummer tre.
Første bloggen min måtte eg avslutte sidan eg hadde pådratt meg ein stalkar som viste seg ikkje berre innpåsliten i cyberverda, men også "der ute".

I samtale med politiet fann eg ut at han skulle få ein siste "advarsel" (etter at eg hadde alt forklart han at eg ikkje er interessert i han) og la meg og bloggen vera i fred. Likevel så kjentest det ikkje godt å fortsette bloggen, så eg laga ein ny.

Det funka fint ei stund, med ny bloggadresse, -tittel og litt meir anonym og mindre stadsnavn. Men dessverre etter nesten to år nå så har stalkaren dukka opp igjen (statiskkapp'ar som statcounter er kjekke å ha da).
Og dette gadd eg ikkje ein gong til.

Det er slik at det ikkje er ulovleg å lese ein blogg eller ei nettside sjølv om blogg/nettsideforfattaren helst ikkje vil det, så lenge lesaren ikkje kommenterar eller ta kontakt. Men då eg såg på bloggstatistikken min og det typiske mønsteret hans dukka opp att, fekk eg nok. IP-adressa stemte også.
Då stengte eg bloggen, rett og slett. Nok får vera nok. Min allerførste blogg er også stengt nå,
Det kan hende at eg på eit eller anna vis kan opna dei igjen, for med innlogging kan ein gje tilgang også til private bloggar.

Tida for vise.
Enn så lenge - nesten nye blanke ark.
Bilder av meg sjølv skal eg fortsatt poste, dei er ikkje like søkbare som stadsnavn.
Temamessig har eg lyst til å skrive meir om trening, da spesifikt om triatlontrening, styrketrening og mental trening. Med ein god porsjon anatomi,  og også treningsfilosofi, når skrivekløe blir riktig ille ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar