22. januar 2016

Godt Nytt År 2016!

Etter ein liten bloggepause er eg igang igjen!

(Og for å gjera det enkelt å sjå dei ulike "høgdepunkt" har eg framheva desse - for den utolmodige lesaren - og meg sjølv).

Kva skal eg sei om den månaden som har gått sidan sist innlegg?
  • eg har testa ut eit nytt progam for styrkeløft "High Frequency Powerlifting"frå opplegget til Martijn Koevoets (klikk her for boka på Amazon), noko som har ført til god framgang
  • mitt fokus på benkpress har ført til auka styrke i starten, men også til ei overbelastning av brystmuskulaturen på høgre sida - fysioterapitime er bestilt, sidan eg etter tre veker fortsatt har ca 70% redusert styrke i høgre armen (!)
  • dei nye piggdekk på sykkelen har blitt ordentleg gode å sykle på, og vintertransportsykling går som ein drøm, også på snø, is og i -10C
  • eg har kome meg ut på snowboard igjen og vekka til livet gamle ferdighetar, og er i ferd med å tileigne meg nye - nå er det brattare bakkar som skal berherskast på brett!
  • sumomarkløft har snike seg inn i treninga ved sida av "vanleg", og eg likar sumo også
  • å trene knebøy med styrkeløftsko og stanga høgt på ryggen byr på balanseproblem - så nå er det flittig trening av knebøy med høg stang og Fivefingers på "lette" løft, og trening på tunge knebøy med låg stang med styrkeløftsko eller Fivefingers
  • trugetursesongen har også starta og dermed er ingen snødekka toppar for bratte lenger 
  • løping er utelukka for tida sidan eg får vondt ein merkeleg stad mellom brystmuskelfestet og skulderbladet på høgre sida - som sagt, fysioterapitime er til veka.
Endeleg på snøbrett igjen - og himmelen er knallblå desse dagane - nydeleg!
Det nye året 2016 har starta godt og blanda med andre ord!
"Anything can happen" blir nok slagord i år virkar det som.

Godt Nytt År 2016!

2 kommentarer:

  1. Godt Nyttår til deg også!
    Leste selvfølgelig styrkeopplegg med et øye, skyldbetynget, og enda litt mer skyldbetynget over at jeg ikke bruker fivefingersene mer, (trenger madrasser inni nulldroppen min -).

    Lykke til på fysio, for gæli at det nå er skuldra og ikke pf-en som spolerer løpinga!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Det er jo ganske utruleg at det alltid skal vera eit eller anna altå. Men PFen er i dvalemodus i alle fall - sjølv om eg trur eg skal ta omsyn til den når eg startar oppatt med meir strukturert løping - kjenner fortsatt litt "lugging" men på motsatt fot :O :D

      Altså eg hugsar fortsatt godt då eg blogga om å "knekke styrketreningskoden" då eg ikkje greidde å motivere meg til å trene styrke. Nå har eg jo fullstendig snudd dette på hodet. Nå greier eg ikkje la vera - det er noko med framgang som eg vil ha meir av, og dette har eg ikkje hatt før - eit par gonger i veka er liksom berre "plikt"styrketrening, men 3x eller meir, då får ein plutsleg kule musklar og kjenner seg sterk! Og så får ein beundrande blikk frå mannfolka på treningssenteret :D :D
      DET er noko som eg vil ha meir av, rett og slett.
      Fivefingers - tja om du ikkje brukar dei så ofte så luktar dei i alle fall heilt sikkert bedre enn mine - kan jo vaske dei, men likevel... :D

      Slett