20. desember 2015

Tøffe jenter - #ShePlaysWeWin

Over dagens første kaffekopp (som er den beste) så snubla eg over eit innlegg frå Huffingtonpost. Det var verdt å dele. Fotoserien visar bilde av tøffe jenter mellom 7 og 14år som driv med idrett, og som fotografen bak serien, Christin Rose seier:
"I'm inspired by tough little girls everywhere -- by their chipped nail polish, skinned-up knees and fearless spirits [...] The project aims to celebrate confidence and athletic passions now because that will have a direct correlation on their outcome as they grow up to be strong, independent women in this ever-changing world."

#ShePlaysWeWin Photo by Christin Rose, from Huff Post Good News
Som lita jente så sparka eg alltid fotball med gutta i friminuttane på barneskulen. Me bruka berre ein tennisball og blei ganske gode til å drible og trikse.
Til min store sorg og fortvilelse fekk eg ikkje vera med på noko fotballag, slik som bestekompisen min (som blei kaptain, til og med).
Om det var at foreldra mine var konservative (slik dei var, fotball er ikkje noko for jenter) eller det ikkje fantest nooko jentelag i byen på den tida veit eg ikkje.

Eg fortsatte å klatre i tre og sparka fotball i fritida, og begynte med basket som niåring. Eg var ikkje spesielt høg, men ganske rask og strategisk på riktig plass, og eg likte å trene to gonger i veka og trena litt for meg sjølv. Men innerst inne var eg alltid meir interessert i typisk "gutte-idrett", dvs fotball, boksing, bryting, kampsport, eg ville drive med terrengsykling/BMX, osv.

Eg er glad for at forskjellane ikkje er så store lenger mellom typiske jente- og gutte-idrettar. Men likevel blir eg så glad når eg ser jenter sparke fotball eller drive med annan type "røff" idrett.
Så eg synst at bildene frå Huffingtonpost er nydelege!
Screenshot frå Christin Rose sin Instagramkonto (@hellochristinrose).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar