2. februar 2016

Sumomarkløft

Eg har hatt ei fantastisk treningsøkt i går.
Det var ikkje noko spesielt med den, sånn eigentleg, men like mykje som enkelte dagar og treningsøkter er berre ikkje bra, så var økta i går veldig moro.

Opplegget mitt mandagar har alltid vore å trene tungt markløft.
Fram til januar har eg trent "vanleg" markløft.
Den ser omtrent slik ut:

Frå sommar 2015 med rundt 60kg, der eg plutsleg og uventa greidde å løfte 70kg sidan eg trudde at stanga var berre 45kg tung, så trena eg ganske ivrig på markløft. Eg blei litt hekta på øvelsen. Målet blei å løfte 100kg før jol 2015, og det greidde eg godt.

Men nå når høgre sida mi i overkroppen/brystet/armen ikkje er heilt på plass, så kjennest ikke vanleg markløft noko godt - det er faktisk vondt. Noko kjem på strekk og det kjennest feil.
Så då har eg prøvd meg på sumovarianten av markløft.
Den ser omtrent slik ut:

Fokuset på hoftemuskulaturen på sumomarkløft gjer at sumomarkløft gir meir styrke for knebøy - og akkurat dette har eg sjølv merka, berre etter å ha trent to økter med sumomarkløft.
Det virkar som om hoftemuskulaturen slår seg inn fortare.
Sumomarkløft ser unekteleg tøffare ut enn vanleg - spesielt på jentene, synst eg!
(Bildet har eg knabba frå www.t-nation.com)

Uansett - eigentleg så hadde eg tenkt å fortsette med både vanleg og sumomarkløft, dvs vanleg markløft på måndagar som vanleg, og tungt, og så lette løft på torsdagar med sumomarkløft.

Men -  i går så lot eg meg rive med, og samtidig så kjendest dei første fem reps med vanleg markløft ikkje godt i den høgre skulderen og armen. Så testa eg sumomarkløft: og det kjendest mykje bedre!

Dermed blei det sumomarkløft på resten av setta. Til og med ein av gutta blei med på sumomarkløft, det var moro. Det blei

50kg x 10
60kg x 5
70kg x 5
75kg x 5
80kg x 4
80kg x 3
80kg x 5

Det som eg er aller meste fornøydd med, og det som førte til at eg blei i super humør mens eg heldt på, var at eg greidde å bruke dobbelt overhandsgrep på alle løft. Og dette styrkar grepet, må vite!
På vanleg markløft brukar eg gjerne blanda grep (f.eks.overhandsgrep på høgre, underhandsgrep på venstre, og byttar for kvart sett).
Det er jo slik at stanga ruller nedover handa og då blir grepet dårlegare og det seier seg sjølv at det kan bli vanskeleg å løfte 80kg med berre fingertuppane!

Men - grepet kan også trenast, så eg skal fortsette med å trene sumomarkløft med berre overhandsgrep - eg innbillar meg også at det er snillast mot ryggen min for tida, då blir det heilet symmetrisk og ikkje så skeivt.
Men då er eg faktisk også nødd til å trene meir spesifikt på grep.
Det er jo ikkje så vanskeleg.
Det er jo praktisk med sterke nevar, ikkje sant :D
For moro skyld avslutta eg økta i går også med "einarma" markløft med hantel, noko som eg trur veldig få driv med. Men det er glimrande for å trene grepet.

Opplegget blei slik:
35kg x 1 (eit løft høgre hand, eit løft venstre hand)
35kg x 1 (same)
30kg x 3 (3x høgre hand så 3x venstre hand)
30kg x 4 (same)

35kg er berre så vidt eg greier å løfte ordentleg med ei hand/ein arm. Men eg har greidd å løfte 45kg på ein god dag også, For moro skyld. Det er jo kult med sånne skikkeleg tunge manualar. Berre moro det. Eg er hekta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar