24. juni 2016

Trening av bakre skuldre - "motsatt flyes med kabel"

Ei av mine favorittstyrketreningsøvingane er "Seated Rear Delt Flyes" som også kan kallast for "Reverse Cable Flyes"/"Motsatt flyes med kabel" (kjært barn har mange navn):

Bildet er lånt frå ExRx.net, ei veldig bra side som visar
utruleg mange forskjellige styrketreningsøvelsar.
Den har vore redninga for brystmuskulaturen min, spesielt den "vesle" brystmuskelen, som fort kan bli stiv og kort ved for mykje trening. Den er det forresten veldig få som har høyrt om, og heitar pectoralis minor = den vesle brystmuskelen, og ligg godt gøymt under den store, synlege brystmuskeln (= pectoralis major).

Rear Delt Flyes er glimrande for å trene opp bakre skuldre, men gir også fin tøying for muskulaturen på framsida. Den øvinga har eg tatt over frå "gutta" på senteret.
Og nå har den sin faste plass i treningsprogrammet mitt.

Eg tar gjerne først eit oppvarmingssett med veldig lett motstand, opptil 15 reppar, så to sett der eg aukar motstand med 1-1,25kg med 10-12 reppar, og så avsluttar eg med eit lett sett igjen, med startvekt.
Det er også heilt nydeleg å kunne sitte, for eksempel når ein kanskje har trent markløft tidlegare, og treng litt "kvile" for rygg og lår.

Armane skal gjerne ha litt vinkel, men du kan også halde armane heilt strake, då blir øvelsen ekstra tung. Startar du med bøydde armar og strekker ut armane i sluttposisjon vil du kjenne deg sterkare, for då brukar du meir triceps enn skuldrene. Det er jo ikkje noko gale i seg sjølv, ein må berre vera oppmerksam på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar